مصاحبه آرشیو خبر ها
بانوی پیر دلتنگ اوست: او برای بازی با اودینزه آماده است؟

بانوی پیر دلتنگ اوست: او برای بازی با اودینزه آماده است؟

این روزها هواداری از بانوی پیر نیست که دلتنگ شاهزاده یوونتوس نباشد. او دچار مصدومیت وحشتناکی شد که می تواند حتی یک سال بازیکن را از میادین دور نگه دارد. اما مارکیزیو در طول مصدومیتش تمام تلاش خود را کرد تا هر چه سریع تر به میادین بازگردد. صفات تمجید آمیز در در زبان ایتالیایی یا انگلیسی از توضیح اهمیت شاهزاده برای بانوی پیر قاصر هستند. پدر او در مورد تلاش پسرش برای بازگشت هرچه سریع تر از میادین این گونه گفته است:

 

هر زمان که کلودیو را ملاقات می کردم او در حال انجام تمریناتی بود که فیزیوتراپ تیم به او توصیه کرده بود. همیشه، او مثل ماشین همه را انجام می داد.

 

هافبک بانوی پیر در انتهای فصل پیش مصدوم شد و از ناحیه ی لیگامنت زانو آسیب دید و مجبور شد ماه ها دور از میادین بماند. با این حال او ریکاوری خود را در تابستان انجام داد و این اواخر نیز با هم تیمی هایش تمرین کرد.

 

او در گفت و گو با اکانت رسمی توئیتر باشگاه در این مورد صحبت کرد.

 

من در فرم خیلی خوبی قرار دارم. برای ریکاوری از مصدومیت به بهترین نحو ممکن در تابستان تلاش کردم و حالا به بهترین بخش داستان رسیدم. در حال حاضر با هم تیمی هایم تمرین می کنم و تمرینات با توپ را دوباره از سر گرفته ام و می توانم احساس کنم که لحظه ی بازگشت من به میادین نزدیک تر و نزدیک تر می شود.

 

پدر مارکیزیو دیروز مورد دوران مصدومیتش و بازگشت او به میادین صحبت کرد. مکس آلگری نیز هفته ی گذشته اشاره ای به بازگشت او کرده بود و استفانو استورارو هم تیمی اش که نیز همانند او به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور بوده است بیان کرد که شاهزاده ریکاوری خود را خیلی خوب انجام داده است.

 

حالا باید دید که آیا او می تواند در هفته های پیش رو بازیکن ترکیب اصلی تیم باشد یا آلگری به تدریج او را به ترکیب اضافه خواهد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: